Ransom
A desperate father puts a bounty on his son's kidnappers instead of paying ransom, risking everything in a race against time.
When his son is kidnapped, a billionaire (Mel Gibson) defies the rules by offering the ransom as a bounty on the abductors. As the manhunt explodes, trust shatters and the clock races in this high-stakes game.