The Town
Ben Affleck writes, directs and stars in this crime thriller where a bank robber must navigate a dangerous series of obstacles to get out of the game.
Ben Affleck writes, directs and stars in this crime thriller as a Boston bank robber who finds himself in love with the victim of a previous heist. But stolen cash and a stolen heart can lead to the destruction of this prince of thieves.