Knives Out
Detective Benoit Blanc investigates the mysterious death of crime novelist Harlan Thrombey -- and everyone in the Thrombey family is a suspect.
The circumstances surrounding the death of crime novelist Harlan Thrombey are mysterious, but there's one thing that renowned Detective Benoit Blanc knows for sure -- everyone in the wildly dysfunctional Thrombey family is a suspect.