Bridget Jones's Baby
In this third film in the series, 40-ish and single Bridget Jones finds herself pregnant ... and unsure of the father!
Bridget Jones is now 40-something and single, but focusing on career and friends gets sidetracked by a rather large complication: She's pregnant. However, she's not quite sure if the father is ex-boyfriend Mark Darcy or handsome new lover Jack.