Bridget Jones: The Edge Of Reason
An attractive coworker and a devilishly charming ex threaten Bridget Jones' newfound happiness with her upper-crust lawyer boyfriend.
For Bridget Jones, finding love was a lifelong quest. But now that she's found it, can she figure out a way to make it last? In this sequel, the beloved screwball finds herself caught between her upper-crust lawyer boyfriend and a devilishly charming ex.