Does He Still Have It?
After a disappointing performance at the Sochi Olympics, Shaun is energized to compete again in 2018, but injuries and personal issues take their toll. Meanwhile, in the present season, Shaun fights harder than ever to secure a spot in the 2022 Olympics.