A Moveable Mystery!
When Scooby-Doo and the gang are on the trail of a monstrous gargoyle in the nighttime city of Paris, they're stumped and need help with this mystery. Velma turns to close friend and famous fashion model Gigi Hadid that's in Paris for work.