Truth and Distortion
Jessi Hildebrandt exposes their aunt Jodi’s cult-like control. As survivors speak out and Jessi confronts the past, Ruby Franke’s journals emerge, linking Jodi’s twisted teachings to the shocking emotional and physical abuse of Ruby’s children.