Tis the Seasoning/Winter Blunderland
Bugs and Yosemite Sam fight over the last hot toy of the holiday season. Then, when Squeaks mistakes the Barbarian for Santa Claus, Bugs has to intervene in order to retrieve his holiday wish list.