Pompa's Harley Fat Boy Surprise Part 2
Joe and Mike are hard at work on the surprise bike for shop assistant, Pompa -- a Harley Fat Boy with a green, mean Joe Martin touch! Mandi and Shag have a cherry '56 Continental from Joe's collection that they're ready to sell to a lucky buyer.