Son of Nergal/Sister Grim/Go-Kart 3000
Billy and Mandy go to camp and must contend with snowy weather, a freezing cabin and Nergal, Jr. Then, Grim is mistaken for Sister Big Mama and gets adopted by nuns. Finally, Grim and the kids enter the annual Endsville Go Kart Competition!