Enemy Yours/Duck Departure
Jealous that Marvin has another archenemy, Dodgers involves himself in Marvin's skirmish with Dr. Woe. Then, tired of space hijinks, Dodgers quits the Protectorate to work in food service, where familiar characters somehow resurface.