Escalator Maintainer / Scorpion Sweeper
Mike Rowe crams into a hockey arena's escalator where he scrapes and cleans a special kind of shmutz from the bottom. Then, he and a zoo keeper venture into the hot, treacherous Arizona desert at night to round up neurotoxic stinging scorpions.