Sassy Comes Home/Photo Finish
While vacationing in the woods, Dexter finds Sasquatch tracks. He hopes to photograph the mythical beast, but Dee Dee finds him first. Then, when Dee Dee takes pictures of his lab, Dexter must stop the film from being developed.