“Did I Hit Him?”
The murder trial of Karen Read begins, and jurors hear testimony from witnesses at the scene where they found John O’Keefe’s body. Did Karen confess, “I hit him?” Outside the courthouse, Turtleboy advocates for Karen’s innocence.