The Old Ship of Zion
Nucky's shipment from Florida arrives with some unexpected cargo, and Eli is backed into a corner after Agent Knox uncovers some new dirt on the Thompsons. Chalky throws the gauntlet toward Valentin Narcisse, upholding his leadership on the Northside.