Ben 10 Returns Part 2
After defeating the Forever Knights, Ben, Gwen and Kevin follow a lead to a secret base in the desert. They hope to find their missing Grandpa, but find a spaceship with a cannon. The Highbreed intend to use it to destroy a nearby city.