Eggs-traordinary Adventure Part 2
Taz grows impatient waiting for Easter so the babies decide to find the Easter bunny. They venture into a meadow that looks exactly like the one in Granny's storybook. On their hunt, Taz and the babies collect what appear to be eggs.