Smallfoot
A young Yeti sets out to prove that the mythological creatures known as human beings really do exist in this fun animated adventure.
Migo is a friendly Yeti who discovers something that he didn't know existed -- a human. When his fellow villagers refuse to believe him, Migo embarks on an epic journey to find the mysterious creature that can put him back in his community's good graces.