Tom and Jerry's new adventure stakes new ground for the iconic characters and finally forces them to do the unthinkable: work together!
An eye-popping blend of classic animation and live action, Tom and Jerry's new adventure stakes new ground for the iconic characters and finally forces them to do the unthinkable: work together to save the day!