The Dusty Truck 'n' Donut Muster
Rachel and Sarah head to the outback town of Goondawindi for the annual Dusty Truck 'n' Donut Muster, lured by the chance to win a meat tray and a glimpse of Trent, the star of TV's "Outback Trent."