Beach Bites
Boot camp becomes a beachside resort, and chefs Anne Burrell and Cliff Crooks challenge the recruits to explore iconic summer dishes and ingredients. They create beach picnic baskets, make crab cakes with a sauce and salad and cook grilled fish dinners.