1988 Jeep Grand Wagoneer
Mike and Ant dive into the market for iconic American SUVs with a 1988 Jeep Grand Wagoneer. The car has good bones, but it also has a sagging suspension, four-wheel drive that won't engage and is in desperate need of a makeover.