Ball Point Penn or Bust/Fast Rack to Hackensack
Dick Dastardly causes flat tires with a box of tacks on a jaunt to Ballpoint, Pennsylvania. Then, outside the town of Law 'n Order, Dastardly changes the posted speed limit sign from 35 to 85 to create a Fast Track to Hackensack.