It's a Boat. It's a Truck. It's BoatTruck.
Due to a windfall from a custom project, Joe plans to create the Boat Truck, an amphibious Jeep. With a buyer for the Defender falling through, Pop, Jerry Jr., and Frank are now tasked with finding buyers for both the Defender and the Boat Truck.