Show and Go Dually
Ekstensive turns a stock 2020 Denali dually into frame-dropping, show-stopping work truck. As a final touch, Bill handmakes articulating speakers for the bed. Bill takes a family's minds off their brush with a tornado with a custom 2019 Polaris Ranger.