Down Is the New Up?
Chief commits to fall down the list on purpose so he can race everyone he missed on his last trip to the top. Meanwhile, Ryan and Chuck struggle to get their cars ready. Then, Shawn goes after Chuck in an attempt to take the OG Murder Nova back to No. 1.