Mermaid Man and Barnacle Boy IV/Doing Time
Spongebob gets a hold of Mermaid Man's utility belt and accidentally shrinks all of Bikini Bottom. Then, Ms. Puff takes the blame for an accident SpongeBob caused and goes to prison.