It's a Whole Mom Mood
Jared's stepmom gloats after pushing an overbearing Dawn in the pool. A meddling Kathy starts big trouble between Cristina and Carlo. Francia's friends are shocked by Paula's possessiveness. Angelica is forced to choose between her mom and Jason.