Metamorphosis
Clark discovers that a fellow high school student, Greg Arkin (CHAD E. DONELLA), has been attacked by Kryptonite-affected bugs. Greg has taken on the "eat, molt, mate, die" life cycle of an insect--with Lana as his prey.