Selena + Eric
Selena Gomez rings in the new year with the help of Chef Eric Adjepong, who brings his bold eclectic flavors to a New Year's Day brunch. Selena's skills are tested as she tackles Shrimp and Banana Grits, Scallop Benedict, Kusshi Oysters and Malva Pudding.