Bugs Keith in: I Can't Call Heaven, Doug
The Robot Chicken crew shows us what events made Harold start drawing with his purple crayon. Jerry Seinfeld and The Joker have a very explosive chat in Jerry's car. Miss Frizzle jumps on board the "Fortnite" Battle Bus and rides into battle.