Nancy Foots the Bill
Robert Irvine is in Geneva, NY, at Cosentino's Ristorante, where co-owners Bill and Nancy are struggling to save their family restaurant. Their marriage is suffering from an unbalanced workload while their inexperienced son serves unappetizing food.