Ambush: Breakfast Break-In
Robert Irvine ambushes Jodi, the owner of Theresa's Restaurant in Bradenton, Florida, after her friend and banker Miriam puts out a call for help. Robert must deal with Jodi's micromanaging ways and a kitchen staff threatening a walkout.