The Truck Driver’s Wife
Perry Mikell admits he was a serial cheater incapable of monogamy, but he insists that doesn't mean he killed his wife in a seedy motel room. Now, Mikell's sister and fiancee have called in Chris Anderson and Fatima Silva to see if they got the wrong man.