Heart of the Machine
Jason, Jeremiah Armenta and Max Schaaf embark on a journey of camaraderie and craftsmanship, forging an unbreakable bond. Through the trials and triumphs of their labor of love, they breathe new life into a fleet of '36 Knucklehead choppers.