Starting at the End of Days
In an abandoned African wasteland, 12 battle-tested veterans scavenge ruins to survive. Camps turn old tires into shoes and use barbed wire as protection from aggressive lions. A rogue elephant forces Steven's camp to make shelter from junked cars.