The Jungle Gives Them a Trial by Fire and Some Hit Rock Bottom
Halfway through the challenge, anxiety over hunger and isolation leads some to hit rock bottom. Those who remain face a trial by fire: a terrifying thunderstorm that can destroy their shelters and leave them exposed to the elements.