My Thumb Is a Toe!
A woman who walked on a broken leg for 10 years is Dr. Ebonie's most difficult surgery yet. Dr. Brad moves to NYC, and his first patient is a runner with bunions the size of golf balls. Dr. Sarah shakes the hand of a man with a big toe for a thumb.