Slamazon and On / Buena on Wheels
Buena Girl returns to her Slamazonian roots and is chosen as the Slamazon Queen. / Rikochet and The Flea suspect that Maskarilla, the new superstar of Rollerlucha, is actually Buena Girl in disguise.