Polyamory Problems
Myesha and Joe navigate their polyamorous relationship after a failed attempt at being a throuple. Jen is terrified to confront her biggest fear. Lyndsay’s uncomfortable with Spence’s idea of intimacy. Josh and Angela hit a breaking point.