No Money, More Problems
Chance makes a shocking confession. Tayler's discovery leads to an explosive blowup. Derek is torn between Monique and his sisters. Shawn tries to heat things up, but Sara keeps a secret. Blaine's past jeopardizes his future with Lindsey.