Put a ring on it
Lisa hatches a plan for revenge while on a secret rendezvous. Shawn gets grilled by Sara’s mom. Nicolle is faced with a big decision. Puppy shocks Amber with bad news. Kristianna loses it over her sister on her wedding day.