First Anniversary
Kat puts Naheed in charge of throwing a party for the whole crew to celebrate the one-year anniversary of the shop. Kim asks Hannah to tattoo her for the first time, and Nick Wheeler from the All-American Rejects stops by for a portrait of his puppy dog.