Cinco de Mayo With Bobby Flay
The gang celebrates Cinco de Mayo with a churro bar and tacos with Food Network Magazine's Editor-in-Chief, Maile Carpenter. Then Geoffrey heats things up with his fiery Shrimp Fra Diavolo, and Bobby Flay makes an appearance.