Garden Party
In Malverne, NY, Jeff Mauro and three chefs turn a neighborhood's Garden Block Party into a cooking competition. Chef Marc Murphy helps Jeff judge as the competitors make a sweet and savory surf-and-turf masterpiece and a dessert with a surprise filling.