Introducing the Kindig CF1
In a special 100th episode, Dave and the team put the finishing touches on the first-ever Kindig CF Corvettes to complete a lifelong dream. However, the clients argue about who will get the first one, all in advance of a once-in-a-lifetime debut at SEMA.