Finding French Flair in Lyon, France
Francophile and foodie Erich Ostrowski is starting a new life in Lyon, France. While he's satisfied with the gourmet cuisine, Erich's criteria for an apartment is exceptionally high. Will he be able to prioritize his demands list?