Badge of Honor vs. Mountain Move
Hot Wheels superfans Luidgi Aldator and Terri Jones face off in transforming an ordinary vehicle into an extraordinary Hot Wheels showstopper, inspired by their personal stories, interests and pop culture touchstones. Rutledge Wood hosts.