Graduate Knoxville
Ben reveals his approach to building the Graduate Knoxville Hotel. With an expert design team, local artists and Peyton Manning, he creates a hand-crafted hotel reflecting the spirit and legacy of Knoxville and University of Tennessee sports traditions.